Lilla trekantboks

by - 10:00

Som et av påskeprosjektene i år så lagde jeg en trekantboks, men den kan brukes til andre anledninger også. Som til bursdag og konfirmasjon. Hva med å lage et flott smykke eller armbånd med perlene som Hobbykunst har. Malen og bilder ligger i denne bloggposten. 

Jeg har brukt 2 forskjellige ark fra Papirdesign fra vårens kolleksjon. Er skikkelig glad i alle i denne kolleksjonen så kommer nok en del fra meg hvor jeg bruker disse. Arkene jeg har brukt er Festblomster i lilla og lilla glede

Jeg har festet lokket med borrelås, og stanset ut med denne disen fra Spellbinders. Jeg brukte innsiden av disen til å merke av på rest av ene arket og klippet ut for hånd. Pyntet med blomster fra Prima og Papirdesign. Bladet er fra Vakre sommerfugler klipparket. 




DT Sissel Anita



 

You May Also Like

0 kommentarer