Du gjør livet morsomt - kort med humor

by - 10:00

 Noe av det jeg liker godt med Mathiastemplene, er den gode humoren. Det gjør det morsomt å lage kort. Denne tekster "Du gjlr livet morsomt" er fra stempelplaten Vi digger Monster fra Mathia.



Motivet er fra klippearket "Fineste du", et herlig motivark. Motivet er dieset ut med dies fra 
LDRS: Fancy Rectangles & Layers Die Set Dette er en av mine favorittdies sett. Jeg tror dette er diesene jeg har brukt mest oppigjennom årene.


Mønsterarket som er brukt i bakgrunnen er fra Prima sin nydelige serie Postcards from Paradise. Denne serien har gulleffekter i arkene. Derfor har jeg brukt gull og lilla kartong bak motivet og panalet. Det er også laget små bannere i gullark. Disse er klippet på frihånd.

Ønsker dere en riktig god helg videre

You May Also Like

0 kommentarer