Regnbue monster kort

by - 10:00

Kan det bli bedre? Monster OG regnbue farger :-)

På dette kortet har jeg kombinert Mathia-stempler med Distress Ink,
og laget et superenkelt fargerikt kort.

På bildet over ser du hvilke Distress Ink farger jeg har brukt,
men her er allikevel en liste over blekkputene med direkte link til puta...

Mini Distress Ink - Lumberjack Plaid

Mini Distress Ink - Spiced Marmelade

Mini Distress Ink - Fossilized Amber

Mini Distress Ink - Rustic Wilderness

Mini Distress Ink - Blueprint Sketch

Mini Distress Ink - Wilted Violet
 


Mathia-stempler som er brukt er som følger...

XL Gratulerer med dagen

 


 Jippi for monster og jippi for at jeg kan lage monsterkort som jeg bare koser meg med å lage :-)

Monsterkreativklem fra Connie

 

 

 

 

You May Also Like

0 kommentarer