Sommerfugl-kort

by - 09:00

 Hvem har ikke dilla på sommerfugler?

Jeg har iallefall det, og jeg har lenge ønsket å lage mine egne
Mathia Design sommerfugl-stempler :-)


På stempelplata er det to sommerfugler i 2 forskjellige størrelser,
sammen med enkle tekster...

Ideen bak disse stemplene var å lage stempler som både kan brukes som de er, fargelegges med enten Distress ink eller liknende eller rett og slett kunne brukes embosset på selvlagde bakgrunner.

 
Her er har jeg laget en selvlaget bakgrunn med Distress Ink og stemplet med VersaFine Clair Nocturne. 

Mathia-stempelplater som er brukt på dette kortet er...
 
Full oversikt over andre Mathia-stempler finner du her!
 

 Over ser du innsiden, hvor jeg har stemplet den lille sommerfuglen halvveis inn på skrivefeltet for å ha den "lille røde tråden" fra forsiden på kortet.

Tagg oss gjerne på Instagram @hobbykunst om du lager et kort med Mathia-stempler :-)

Ha en kjempe fin kreativ dag!

Connie

You May Also Like

0 kommentarer