Brettekort - shelf shape card

by - 10:00

 Dette er et kort jeg har lagd tidligere og du finner mal her i denne bloggposten. 

Denne gangen har jeg laget et liggende kort og et litt bredere kort som er stående, men begge har jeg brukt samme brettemal på. Det kortet som er bredere er 5,5" istedet for 4"

På begge kortene har jeg brukt bilder fra klippearket barna våre. 


På dette kortet har jeg brukt arket Butterflies fra Maja Design, og et av monokromatiske arkene. 
På begge kortene har jeg brukt blomster fra Prima og blad dies fra Papirdesign. 



Arket er fra Maja Design her også og er Coffee and cake. Monokromatisk ark har jeg også brukt. Stempel fra Mathia Design. 


Bak her så har jeg laget en lomme av mønsterarket og puttet et bit hvit kartong nedi for skrivefelt. 


DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer