Trekantkort med mal

by - 10:00

 Her har jeg 2 kort som er formet som trekanter - ett stående og ett liggende, men begge har samme målene. 

Kuttt kartong som er 18 cm x 24 cm. Score på 7,5 cm - 15 cm og 22,5 cm.

For å lukke kortet så det blir som en trekant så har jeg brukt borrelås på lukkingen, men man kan også bruke magneter


På dette kortet har jeg kun pyntet på 2 sider siden 3. siden blir under kortet. Jeg har brukt 2 ark fra American Craft. Det ene er Summer stripes og det andre er Moments
Motivet er fra klipparket Monstergnist fra Hobbykunst. Sirkel dies kan du bruke et fra Studio Light. 
Som pynt har jeg brukt oransje og røde enamel dots fra Simple and basic. 
Stemplene er fra Mathia Design




Her har jeg brukt følgende produkter: 
2 forskjellige ark fra Papirdesign - Stjernedryss (både forside og bakside er brukt) og Bare en runde til (baksiden). Disen jeg har brukt er fra Papirdesign. Klipparket er fra Hobbykunst og stempler Mathia Design. Stjernediesen er fra Rayher. Jeg har i tillegg brukt Washi tape fra dette settet og brads fra mitt eget lager. 

 



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer