Babykort med mosaikk bakgrunn

by - 09:00

Babykort av restekartong

Jeg liker å bruke rester til å lage mosaikk kort og her har jeg gjort en endring med at jeg har brukt 2 cm striper av mønsterpapir, normalt bruker jeg striper som er 1 cm. Stripene mellom av hvit bazill er ca 3 mm brede. Bruker dobbelsidig limark som jeg kutter til i rett størrelse først (som regel 14 x 14 cm) Her har jeg lagd stripene bare 2 veier siden de er så brede. Mønsterark restene er fra Maja Design og jeg har kuttet 2 striper av hvert mønsterark (3 forskjellige), men jeg brukte ikke alle. 

Bamsen er fra dette klipparket og stemplet er fra Mathia Design. Trepynten er fra Rayher. Har også brukt halvperler spredd litt random utover kortet. Har brukt fra eget lager, men Hobbykunst har mange forskjellige i nettbutikken


Sånn ser det ut når jeg har lagt ferdig alle stripene og kuttet vekk det som stikker
utenfor limarket med saks. 
 

Kreativhilsen fra
DT Sissel Anita

You May Also Like

0 kommentarer