Barnekort med enhjørning

by - 10:00

Klippearkene til Hobbykunst gir mye inspirasjon til prosjekter. Her har jeg lekt meg med klippeark og baksiden av noen resteark fra en Primablokk.

Jeg synes enhjørningmotivene fra Hobbykunst er herlige, og de inspirerer til fine barnekort. I følge vennene til tanteungen på snart 2 år i barnehagen, er det enhørninger (i tillegg til Peppa Gris), som er den store tingen for tiden. 


PÅ dette kortet k´har jeg brukt baksidene av ark fra blokken Watercolor Floral, fra Prima. Skyene fra Klippearket - Enhjørninger på skyer - er klippet ut og lagt under motivet. Bakgrunnsarkene er lagt i lag på lag.


Kortet har folden i toppen. Dette er fordi jeg synes kortet står bedre da. Under diecutten med scallops er det brukt rosa glitterkartong, som passer fint til enhjørningmotivet.


Innsiden er enkelt pyntet med paneler og skrivefelt og et lite banner.


Baksiden er også enkelt pyntet med rosa glitterkartong og harepusen er et motiv fra klippearket Skogens venner.

 

You May Also Like

0 kommentarer