Hipp hipp hurra

by - 09:00

 Jeg fortsetter på utfordringen fra Connie, jeg tror kanskje poenget var at jeg skulle bruke rosa.

Connie kom med enda et tilskudd til utfordringen! Et bursdagsmonster ark! Da ble det lett å bruke rosa. Litt juks denne gangen også... la inn litt rosa speilkartong. thihi..


Det ble et rosa bursdagskort.


Jeg liker monstrene til Connie så godt! 
Anbefaler en titt på Hobbykunst sine egne motivark.


 
Skal det være rosa, så skal det være rosa tenkte jeg.. 
Stanset ut de kule bokstavene fra Seth Apter i rosa kartong og malte de med Lunar paste
Det synes ikke så godt på bildet, men bokstavene har fått rosa shimmer:)
For å lage litt liv i bakgrunnen kuttet jeg litt strimler av en hvit kartong rest og limet på.

Jeg klipper ofte ut litt detaljer fra klippearkene, denne gangen syntes jeg det passet med litt gaver og ballonger i det ene hjørnet.


Ønsker deg en kreativ dag!

-IDA-

You May Also Like

0 kommentarer