Fuglepynt til hagen - betong

Betong er et morsomt materiale å jobbe med, og her viser jeg et eksempel på pynt du kan lage til hagen eller som interiørdekor. Se tidligere innlegg for å se detaljer om hvordan du gjør det i praksis med Rayher sin hobbybetong. Denne gangen har jeg laget en betongfugl, også har jeg jeg kombinert den med noen betongblader jeg lagde i 2016. Hvordan disse er laget kan du se her, betongblader (bare husk å armere bladet med netting eller ståltråd, sånn at det ikke knekker så lett). Jeg har brukt formen fra Rayher som heter: Latex form - fugl, samt kreativ betong fra Rayher. Det kan også være praktisk å invistere i en støpeformsholder til latexformene (se bilde under), dersom du skal støpe endel gips og betong.




34215000_1.jpg34215000_2.jpg




You May Also Like

0 kommentarer