Utprøving av Tim Holtz sin 3D embossing folder

by - 10:00

I dag viser jeg et lite lerret hvor jeg har lekt meg med en av Tim Holtz sine nye 3D embossing foldere. Jeg prøvde ut Mechanics 3D Texture Fades Embossing Folder på sort ark. 


Det embossede arket er limt på en liten papp plate. Så er det lagt over noen papptannhjul og litt metall. Alt er malt sort og tørrmalt med ulike malinger og gesso for å få fram 3D strukturen i emossingen.


De to ballerinaene er fra et at Tim Holtz sine sett med vintage die cuts. Blomstene er klippet ut fra Prima's Sainte Maxime papirer fra - St. Tropez kolleksjonen.


"Ikke la noen bølle med gnisten din", er et utrykk jeg er veldig glad i. Det er et stempel fra stempelplaten Huldra - Rampestreker.


Det lille lerretet er festet på et mini staffeli fra Rayher.  Dette staffiliet er lite og lekkert og egner seg også godt til å vise fram kort.


"Ikke la noen bølle med gnisten din" og kos deg videre med kreative forberedelser fram mot jul.


Laget av Kirsten Hyde

You May Also Like

0 kommentarer