Julekalender 11. desember. Søte gavelapper med kaniner fra Alexandra Renke

by - 09:00

Det nærmer seg jul. Her har jeg laget noen enkle gavelapper med gamle ark fra Papirdesign  og skjønne harepusmotiver fra Alexandra Renke - Viele kleine Häschen.


Hobbykunst har flere ark inne fra Alexandra Renke med mange herlige motiver. Disse passer yppelig til kort og tags, uten at du trenger å fargelegge selv. Arkene koster 15kr stykket og du får dermed mange motiver for en billig penge.

Tagene:


Motivene er her fra Alexandra Renke sitt ark - Viele kleine Häschen. Motivet er diset ut med sirkel dies fra LDRS: Fancy Circles Dies. Selve firkanten er fra en av LDRS sine nye kolleksjoner. Rundt sirkelmotivet har jeg brukt Fiskars - scallopped mønstersaks. Denne er utrolig nyttig i bruk og du kan selv lage kanter rundt motivene dine.


Julestjernen er hjemmelaget med Rayher sin julestjerne dies - Christmas star. Inne i julestjernen har jeg limt på wireklemmer i sølv.


Siden den lille rampete replikken er inn for tiden, bestemte jeg meg for å ha med en tekst fra en av Huldra designstudio sine stempelplater. "....definer rampete" er et stempel fra en av julestempelplatene - Julekatt & julehund.

Ønsker deg en riktig god førjulstid.

Laget av Kirsten Hyde


You May Also Like

0 kommentarer