Julekalender 12 desember : 10 minutters kort

by - 09:00


I dag blogger jeg et kort som tok meg totalt 10 minutter å lage.
Det er kjekt innimellom når man har mange kort man skla lage eller trenger et kort veldig kjapt.
Jeg har laget julekort, men her kan det varieres med alle mulige temaer.Jeg har brukt en bakgrunnsdies fra Uniquely Creative, Circle Cover Dies.



Jeg har rett og slett stanset ut en i hvit som jeg har brukt som base. Så har jeg stanset ut samme dies men da i 3 forskjellige maja ark fra den nye juleserien, Christmas Season .
Så har jeg brukt et bittelite god jul stempel fra Huldra Designstudio, fra platen Juleramp
Da stemplet jeg den opp på en av de hvite sirklene og brukte den som et eget element.



Super enkelt og kjapt julekort som kan glede noen andre i en travel juletid :)

Skrevet av DT Anita

Produktliste :

Uniquely Creative : Circle Cover dies 
Maja Design : Christmas season
Huldra Designstudio: Juleramp
Rayher : hvit kartong


You May Also Like

0 kommentarer