Julekalender 18. desember - Julekuler

by - 09:00

Hvert år har jeg en tradisjon med å lage med noe tredimensjonalt inni. I år har jeg laget en liten miniby inne i. Denne gangen har jeg brukt en liten delbar akrylkule på 8cm i diameter.

I år har jeg laget flere julekuler og jeg viser to av dem her.

Kule 1


Husene, broen og lampen er eget design. De er tegnet og kuttet med Silhouette maskin.


Det blå huset er laget med ark fra Maja design sin Nyhavn serie. Serien inneholder en rekke ark med fine duse farger, uten veldig mye mønster. De egner seg suverent til både kort og 3D prosjekter.


Den rosa kirken, broen og lampen er laget med Prima sin nye serie Moon Child. En fantastisk serie, med spennende farger og mønstre. 


Bunnen i kula er laget med hvit kartong, med gesso og hvit glitter strødd i gessoen.








Kule 2


Denne kulen er også designet og kuttet med Silhouette maskin.



Det blå huset er laget med ark fra Maja design sin Nyhavn serie, mens den rosa kirken og broen er laget med Prima sin nye serie Moon Child




Bunnen i kula er også her laget med hvit kartong, med gesso og hvit glitter strødd i gessoen.


Ønsker dere en riktig fin førjulstid

Julehilsen fra Kirsten


You May Also Like

1 kommentarer

  1. wow...så flotte! :)
    Litt eventyr og magi over disse føler jeg :)

    SvarSlett