Sommerkort...

by - 08:00

...igjen har jeg brukt de flotte mønsterarka fra



Denne blokken er fargerik og flott,det er 20 ark
12 " x 12 "
Noen av arkene er dobbelsidige .


Den nydelige sommerfuglen er stanset ut med en diese fra 

 Disse diesene kommer i en pakke med to sommerfugler og her har jeg brukt den største.
Fant også en gammel pennesplitt som jeg limte på til kropp.

Teksten jeg har stemplet med er fra en av 18 (!) fine stempelplater fra 


Det er alltid rester når et kort er ferdig,og jeg prøver å få brukt restene 
Det blir som regel kort som måler 10x10cm




Teksten på dette kortet er fra 



En helt enkel innside på dette kortet...


Håper dere nyter sommervarmen .
Jeg ferierer enda og nyter hver dag,men må bare innrømme at jeg klør i fingrene etter å komme meg hjem på hobbyloftet mitt.
Men først skal jeg en tur innom 

DT Helle

You May Also Like

0 kommentarer