Huldradesign møter Lawnfawn

by - 21:33


Elsker du Lawn Fawn, men synes det blir litt vel amerikansk? Kun bruk motiver og dies da vel, og heller bytt til noen gode, norske stempler! Min favoritt er Huldra Design, jeg liker enkelheten og fleksibiliteten mange av dem gir.


Her har jeg brukt tre Lawn Fawn dies-sett jeg digger, nemlig Lawn Fawn critter huggers og  winter add on settet , sammen med stiched scallopped rectangle frames. Fra plata fleksijul til Huldra design valgte jeg "God JUL" og "Du fortjener et hjemmelaget kort". Done!


Du kan gjerne si dies er en rask og lettvint måte å slippe unna mye stempling og fargelegging (om du ønsker det), men det tar jo litt tid å lage alle disse klærne og småtingene man limer på det lille skogsdyret. Men så søt som den er, er det sååå verdt det!

Søte førjulsklemmer fra  DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer