bridge card med bitty bears

by - 11:00

Et sett jeg aldri blir lei av er My Favorite Things sitt "Bitty Bears" sett. De er så søte og anvendelige. Jeg har til og med dies til dette, veldig greit når man har mange små figurer synes jeg.

Dette er et bridge card som får en veldig fin dimensjon. Inni kortet limte jeg et brunt panel dekorert med Lawn Fawn stiched woodgrain backdrop die.


Jeg brukte også skydies fra Lawn fawn for å lage det hvite frontpanelet, skjønt skyene ble litt dekket av bjørnene. Bjørnene er fargelagt med copic scetch tusjer. Du vil elske å fargelegge med disse ;)

Tekststempelet er hentet fra den anvendelige platen Fleksitekst fra Huldra Designstudio.
Som siste finish stemplet jeg små rosa stjerner fra det mye brukte settet Elfie Selfie fra Lawn fawn.

Et enkelt og overkommelig prosjekt! Anbefaler deg å prøve en ny look på kortet ditt, det er befriende å prøve noe nytt.

Bjørneklem fra DT Cathrine

Kortet foldes flatt og passer inn i en konvolutt

You May Also Like

1 kommentarer