Bakgrunner med paste

by - 08:00

There's a new glitterpaste in town!!

I zink diamond, bare smak på ordet. Det høres lekkert ut og det er disse. De kommer i poser og mange spennende farger.

Jeg har lekt med stensiler og paste for å teste dette produktet.
Hobbykunst har mange morsomme stensiler her.


Det er kjempe lett å jobbe med, tørker veldig raskt og enklere enn man tror å få overskytende paste tilbake. Har du fått for mye på palettkniven, stryk det over åpningen og dunk posen lett på arbeidsbordet og det går nedi posen igjen.


Jeg har laget flere bakgrunner som jeg skal leke meg med senere.

Med tanke på at disse kommer i poser er uttørking mer eller mindre eliminert. Endelig en paste som tåler og ligge over tid, selv om jeg mistenker at disse går fort her i huset.

Ønsker alle en kreativ dag.

Klem fra DT Linda 

You May Also Like

0 kommentarer