Nyt hvert sekund av dagen din

by - 09:00

Hei og hopp og god lørdag. Jeg fikk en bestilling på et bursdagskort til en som liker rosa, blått og blomster. Hva passer vel bedre enn Denim & Girls-kolleksjonen til Maja Design?


I hovedsak har jeg brukt to mønsterark på dette kortet. Det ene er Summer Outfit (det blå med småblomster), og det andre er Romantic blouse (det rosa). Motivet kommer fra arket Girls in Jeans

Jeg har dratt en fuktig pensel langs kanten på alle arkene. Det gjør dem enkle å forme med fingrene og gir litt dimensjon. Det supre er at de holder seg sånn når det tørker. 

Jeg har satt på noen strimler med stemplede tekster fra Mathia design. Her har jeg også laget litt interesse i kantene, denne gangen ved å bruke en negl som en slags skrape. Man får et helt annet resultat enn om man bruker en kantskraper. 

Innsidene er ikke noe hokus pokus, jeg har holdt dem ganske enkle, men beholdt hovedoppsettet fra forsiden. På baksiden av skrivepanelene har jeg lagt dobbeltsidig teip, men jeg har ikke fjernet beskyttelsespapiret, men istedenfor festet panelene med gluedots. Gluedots sitter ikke veldig godt, så bestiller kan ta panelene ut av kortet, skrive sin hilsen, ta av beskyttelsespapiret på den dobbeltsidige teipen og lime panelene tilbake i kortet igjen. Da slipper de å skrive inni et tykt kort. 

You May Also Like

0 kommentarer