Lykke er en søt liten kropp

by - 11:00


I dag blogger jeg et babykort til jente. 
 I nettbutikken ligger det masse flotte arkpakker fra Moda Scrap og på dette kortet har jeg brukt ark fra pakken My little Girl .
Arkene har en nydelig rosa / beige/ offwhite farge som går igjen på alle arkene, som gjør det veldig enkelt å bruke flere mønsterark på samme prosjekt.

 At jeg er glad i å bruke mathia blomster  er vel knapt noen hemmelighet, og her har jeg brukt blomster i forskjellige str og farger til å matche arkene. 
Under blomstene har jeg brukt diesen blomsterranke fra Rayher. jeg valgte å ta en i hvit, en i rosa og en i kraftkartong for å hente opp igjen fargene fra mønsterarket. 
Dies rundt teksten så har jeg brukt Royal Double Stitched Ovals  fra Rayher. 


Stemplene er fra Papirdesign og finnes på platen Lille Mirakel
Stemplene er så flotte og har en nydelig font, så de paser fint  bruke som hovedfokus på prosjektene dine. 



Nærbilde av flere detaljer og stemplertrykk som ble brukt på kortet. 
Ved siden av teksten har jeg brukt en liten trefigur fra Rayher som du finner i denne pakken
Det er opprinnelig påskeharer, men de passer også fint på babykort og andre prosjekter. 
 

Skrevet av DT Anita 

You May Also Like

0 kommentarer