Verdens beste

by - 09:00

Nå nærmer det seg valentines dag og mange lager kort til denne anledningen. Vi pleier ikke å feire denne dagen noe særlig, spesielt siden den kommer like i nærheten av morsdagen. Her har jeg laget et enkelt kort som kan passe til en slik anledning. Eller noe annet for den saks skyld.

 
Jeg valgte å lage et stående kort med friske farger. Jeg har svertet med Distress oxides på bakgrunnen i fargene Seedless preserves, Picked raspberry, Mowed lawn og Squeezed lemonade. Oxidene er enkle å dra utover og de blander seg lett. Jeg har sprutet på litt vann med en pensel for å få litt mer effekt i bakgrunnen. Så har jeg stanset ut hjertene og svertet disse i gul, grønn og rosa. Sommerfuglstempelet er fra Penelope Dee og er et flott bakgrunnsstempel. Jeg har embosset dette i svart. Teksten er embosset i hvitt. Hjertene er montert litt lagvis og pyntet med noen små blingstener.

Et par av hjertene er montert på lave limputer og tekststripen på litt høyere limputer. Hele panelet er montert på foamtape.



You May Also Like

0 kommentarer