Friends are like stars

by - 09:00

I dag blogger jeg et kort hvor jeg har lekt meg med Distress Oxide igjen.
Det er så enkle stempelputer å jobbe med og resultatet blir så unikt og kult hver gang :)
jeg har da først blendet en bakgunn med fargene wild honey, wilted violet og picked raspberry.
( Det ligger en produktliste i bunn med direkte link til nettbutikken )
Jeg prøvde ut noen nye blendingsbørster som har kommet i butikken, og de var helt geniale.
De heter life Changing Blending Tools fra Picket Fence Studios, og det er de virkelig. De er enkle å bruke, blander lett og det beste , fargen faster seg ikke permanent på børsten så børstene kan brukes om hverandre på stempelputene. Helt genialt. Jeg bare tok børsten lett over på et hvitt ark så overskudsfargen gikk av, så var de klare til bruk på en annen farge. Og de er så lette å bruke og gir en veldig liten belastning på håndleddet. Helt fantastiske og anbefales virkelig.
Da var jeg ferdig med å skryte av de nye børstene :)



Når bakgrunnen var ferdig, så brukte jeg en bakgrunnsdies fra  Uniquely. Her kan alt brukes, det er bare fantasien som setter grenser. Jeg valgte denne fordi den inneholdt stjerner og passet til stempelplaten jeg ville bruke.
Stempelplaten jeg har brukt er fra My Favourite Things og heter Written in the stars. Det hører også med en dies som passer til ordet Star / stars på platen.
Jeg valgte bare å bruke to av tekstene som passet til Stars og stanset ut ordet Stars i mosegummi.


Limte på litt bling hvor det passet for å få litt dimensjon i kortet.


Her har jeg stanset ut ordet Stars i mosegummi for å skape enda litt mer dimensjon til kortet.

Skrevet av DT Antia


Produktliste :

Distress Oxide - Wilted Violet
Distress Oxide - Picked Raspberry
Distress Oxide - Wild Honey 
Picket Fence - blending tools
My favorite things - Written in the stars
My favorite things - shining stars dies
Mosegummi
Neenah - 110 lb kartong
Versafine svart




You May Also Like

0 kommentarer