Mosaikk kort

by - 09:12

Jeg fikk noen rester i fanget av et Maja Design ark med beskjed om å lage kort ut av det og siden restene var lange og smale så ble det et mosaikk kort ut av det. Her har jeg ikke brydd meg noe om hvor brede strimlene blir så noen har blitt ca 1 cm, andre 1,5 og 2 cm. Jeg har tatt et dobbelsidig limark som jeg har limt papirremsene på.

Jeg har laget en tutorial i bloggen tidligere for de av dere som trenger litt instrukser. Det går an å lage mosaikk kort på flere måter og her er et par tips fra meg i denne bloggposten. 


Når jeg er ferdig med å legge på alle strimlene og har dekke arket så setter jeg på et panel og her har jeg brukt en mønstersaks med rivekant. Disse saksene var veldig populære når jeg begynte med kortlaging, og den ene har hengt med siden. Heldigvis så har Connie tatt den inn i butikken. 


I midten av kortet har jeg limt på en doily som er ustanset fra denne diesen fra LDRS. Jeg stemplet også tekst før jeg limte på og det er fra flexitekst platen fra Huldra Designstudio. Deretter har jeg limt på en haug med blomster - bl.a Mathia blomster. Andre blomster jeg har brukt er rester. Til slutt har jeg limt på halvperler fra Pretty Pink Posh



You May Also Like

0 kommentarer