Slimline kort...

by - 09:56

 Nå er denne størrelsen på kort blitt populært,
 og jeg måtte selvfølgelig lage noen



Basen laget jeg av 1 stk bazzill i A4
Delte det i 2 på tvers og prega den ene biten på midten

Mønsterarket er fra 
Stamperia
Hobbykunst har et stort og flott utvalg av mønsterark fra dem
På mine kort har jeg brukt ark fra kolleksjonen som heter 
"Dream"




Jeg måtte jo lage et liggende kort også 
Mønsterark er fra samme kolleksjon
De små tekstene er fra 
Hobbykunst sin egen stempelkolleksjon
Mathia design

Dekoren som er brukt i dag er rett og slett fra 
"Boksen med det rare i"

Scrappe i helga ?
Bli gjerne med på utfordringen i gruppa vår på facebook 
"HOBBYKUNSTs månedlige utfordring"
Temaet er
 STJERNER

Ønsker dere en fin dag 

-Helle-


You May Also Like

0 kommentarer