Stensil og distress -- CAS kort

by - 09:00

 Her er et kort hvor jeg har brukt følgende produkter og fremgangsmåte: 

Stensil og distressputer. Brukte stensil som jeg taper fast til kartongen med washi tape så den ikke flytter seg når jeg fordeler distressfarve rundt. Jeg har brukt 3 farver på dette kortet. Jeg bruker sånne børster for å blende distress ink utover kartongen. 

Jeg har stanset ut en sirkel av arket jeg lagde og limte direkte på kortet. Jeg har brukt en sort tusj og laget små prikker rundt sirkelen og på 3 sider av kortet. Stanset ut Gratulerer med dies fra Papirdesign og gul mosegummi. Teksten fra Mathia design er stemplet med gul farve på en rest med kartong og jeg har kuttet med saks i hver ende. Halvperler er disse fra Pretty Pink Posh

Et lite tips, om man ikke har stensiler og blekk så kan man liksågodt stanse ut en sirkel fra et mønsterark. 



- DT Sissel Anita - 



You May Also Like

1 kommentarer