Kort med egenlaget bakgrunn.

by - 12:06

 Det er alltid koselig å lage kort selv til å gi bort. Her har jeg laget kort jeg har laget bakrunnen selv med Distress oxide men du kan fint også bruke Distress ink. Jeg bruker kost som jeg påfører stempelsverte og drar utover på et spesial papir med glatt overflate, disse kostene kan du også bruke. Når dette er gjort bruker jeg en liten spruteflaske og sprayer over vann med en bløt sprut og får disse splashene på bakrunnen. Lar dette tørke godt før jeg fortsetter. 

På dette kortet har jeg har jeg stanset ut en dies fra Studio Light , stemplet med gratulerer fra Mathia design stempler. Inni blomsterdiesen har jeg pyntet med hvite halvperler. Har også noen diamantperler.



Og når jeg først er i gang med disse bakgrunnene og skjærer til panelene sparer jeg på alle biter, og lager koselige bokmerker. Slik sett blir det ikke svinn og jeg får brukt opp alt. Koselig å gi bort til en leseglad familiemedlem eller en god venninne/venn.



- DT Janne -






You May Also Like

0 kommentarer