Telefondeksel med bjørner

by - 09:00

Kanskje du husker et telefondeksel med Huldramonstre? Jeg syns nemlig baksiden av telefonen min var så kjedelig, så jeg fargela monstrene i en slags regnbue og la på innsiden av bakdekselet på telefonen min. Forrige uke spurte niesen min meg om jeg kunne lage deksel til henne også, hun ville ha bjørner. Jeg fikk tilsendt målene på telefonen hennes i en melding, og fant ut at bjørnene i Bitty Bears-settet til My Favorite Things var helt perfekt. 


Hun ville ha brune bjørner, og da jeg ringte henne for å spørre om hun ville ha en farge på tilbehøret (ballonger, kaker, hjerter, lue ++), kom svaret kjapt. Det skulle gå i rødt, blått og lilla. Jeg gjorde som snuppa sa, og fargela etter beste før jeg brukte en hjørneavrunder i kantene og skar ut plassen til "vinduet" til kamera og blitz. 


Sånn så bjørnene ut før dekselet kom over. Glitteret dekker litt, men 10-åringer er glad i glitter, og til og med jeg syns det var kult med glitter på dekselet!



You May Also Like

0 kommentarer