Planner sider med resteark

by - 09:00


 Er du en planner, eller har du vurdert å begynne med det? Visste du at så og si alt du bruker innen scrapping/ kortlaging kan du også bruke i planneren din? 
Neste uke er det morsdag, valentines dag og fastelavn på samme dag - og det synes i min planner. Jeg har en planner med ringer, som gjør at jeg kan lage egne sider. 

Til uke 6 har jeg brukt Lucky us 08 fra Pink Paislee, liker du dette må du handle fort, det er snart tomt. Nederst på sidene har jeg brukt nr 10 fra samme serie, nederste del av arket er så fint. Husk å ta vare på rester, man kan alltids få bruk for de.

Dagene er stanset ut fra dette settet, denne uka har jeg brukt vottediesen fra Papirdesign. Den skal snart komme i butikk igjen, og anbefales virkelig. 

Kos deg med planneren din, og husk det er bare å spørre om du trenger råd eller inspirasjon.




- DT Tine -

You May Also Like

0 kommentarer