Dinosaur bursdagskort

by - 09:00


I mars blir bestevennen til datteren min 5 år, og det var ingen tvil når jeg spurte - han måtte få kort med dinosaur ark. 

Bildet på forsiden er fra Carta Bella sin 3x3 inch journaling ark, og baksiden av samme ark er brukt som panel. Barna som har sett kortet elsker fotsporene. Velociraptor bildet er klippet ut fra 4x6 inch Journaling arket i samme serie. Dette er definitivt ark jeg skal kjøpe flere av. 




 Stempelteksten Gratulerer er fra denne Mathia stempeplaten, og er i en font og størrelse som passer de fleste kort. Jeg bruker stempleplattform for at det skal bli så fint som mulig, og kan virkelig anbefale denne fra Rayher. Jeg har brukt thickers til navn og tall, Hobbykunst har et stort utvalg av disse som du finner her.


- DT Tine -

You May Also Like

0 kommentarer