Happy birthday

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med et lite knippe kort laget med bursdagsarkene til P13, noen dies fra Papirdesign og tekststempler fra My Favorite Things. Alle kortene er i 4 bar-størrelse (3 1/2 x 4 7/8"), det er ikke alle kort som trenger å være store. 

Felles for alle kortene er at de har hvite kortbaser og utklippet motiv fra et av arkene i bursdagsserien til P13. De fleste har også en diecut eller to, laget med forskjellige dies fra Papirdesign. Noen (som den jeg har her) har jeg stanset ut i den samme hvite kartongen som jeg har brukt til kortbasen, mens jeg har brukt mønsterark fra den samme serien som motivene til andre. 

På dette kortet kommer utklippsmotivet fra ark 02 i bursdagsserien til P13. Teksten fra My Favorite Things er embosset på en turkis bit av 03-arket. Jeg har forøvrig brukt 03-arket til alle tekstene mine. Arket er stripete, og jeg har brukt den turkise delen til alle tekstene på dagens kort. Hullmønsterdieen til Papirdesign er stanset ut i hvit kartong, og jeg har limt på krystaller fra Pretty Pink Posh til pynt. 

På dette kortet kommer motivet (gaven) fra 06-arket i bursdagsserien, splattene er stanset ut fra baksiden av det samme arket. Teksten er fra stempelsettet Bitty Bears fra My Favorite Things. 

Splattene er stanset ut med et diesett fra Papirdesign som naturlig nok heter Splash. Det er en liten og en stor splash i settet. Også her har jeg pyntet med krystaller fra Pretty Pink Posh. 

På dette kortet er motivet fra 02-arket i bursdagsserien til P13, den embossede teksten kommer fra Mathia Design og dieen Strikk fra Papirdesign er brukt til å stanse ut i hvitt. Paljettene kommer fra Little Things from Lucy's Cards. 

Dette kortet tror jeg er favoritten min, det er noe med det motivet jeg liker veldig godt. Igjen kommer motivet fra 02-arket, jeg har stanset ut Bobler-dieen fra Papirdesign i hvit kartong til bakgrunnen. 

Pynten er regndråper fra krystallkolleksjonen til Little Things from Lucy's Cards og teksten kommer fra Bitty Bears-settet til My Favorite Things. 

Neste kort ut er med en katt eller tiger, jeg er faktisk ikke helt sikker på hva det skal forestille. Katten (eller tigeren) kommer fra 05-arket, jeg har brukt 04-arket til den rutete bakgrunnen, og die cuten er stanset ut fra 01-arket. Her har jeg faktisk limt en kake på innsiden av kortet også, den kommer fra 06-arket. 

Bitty Bears-settet fra My Favorite Things er brukt til teksten også her, hullmønsterdieen til Papirdesign er brukt på det gule mønsterarket og paljettene kommer fra Little Things from Lucy's Cards. 

Nok en gang er det 02-arket som er brukt til motivet, rutenettet i bakgrunnen er stanset ut fra 06-arket og teksten er igjen fra Bitty Bears-settet til MFT. 

Jeg har brukt rutedie fra Papirdesign til bakgrunnen og gjennomsiktige krystaller fra Little Things from Lucy's Cards som pynt. 

Pandaen jeg har brukt her er fra 04-arket, det gule mønsterarket er 01. 

Jeg har brukt den største dieen i Splash-settet til Papirdesign til å ha bak pandaen, teksten kommer fra Mathia Design og jeg har pyntet med dotter fra Papirdesign. 

Her kommer den store kaninen fra 06-arket og det gule mønsterarket er 01. Teksten er fra Pawty Time-settet fra My Favorite Things. 

Dieen jeg har brukt fra Papirdesign på dette kortet heter Vimpeldies. Jeg har pyntet med paljetter fra White Orchid-miksen fra Little Things from Lucy's Cards. 

Jeg limte på en ekstra kanin inni kortet. Den kommer fra 04-arket. 

Produkter brukt på kortene: 

P13 - Happy Birthday - 04
My Favorite Things - Birthday Chicks
Papirdesign - die Hullmønster PD17320
Papirdesign - die Rutedies PD19010
Papirdesign - die Vimpeldies PD19113
Papirdesign - die Splash PD19193
Papirdesign - die Strikk PD18401
Papirdesign - dotter


















You May Also Like

0 kommentarer