Månedsplanning med Bazzill og Echo Park

by - 09:00


Jeg har holdt på med planning i 7 år nå, og testet det meste. Jeg synes det er gøy å lage egne sider, både som skilleark, månedsoversikt og ukeplanlegging.

Til april måned har jeg valgt African Daisy fra Bazzill, en nydelig gul farge. Bruker denne som base i hele måneden, tegner opp ukene etterhvert som de kommer. Jeg har kjøpt Welcome Spring kitet fra Echo Park og brukt klistremerkene til å pynte månedssiden. Kommer også til å bruke disse utover i måneden. Hvis dere vil se en ferdig måned kan jeg blogge dette i begynnelsen av mai.



 April er stanset ut i Pinkini fra Bazzill, denne rosafargen passer veldig bra sammen med det gule hovedarket og klistremerkene. Jeg har brukt alfabet dies fra Papirdesign, og stansemaskin fra Rayher. For å lage hull i arkene mine bruker jeg en mini hole punch.

Jeg kjøper alltid kalender arket til Papirdesign når det kommer til jul, liker å bruke det i planneren. Dette gir en fin oversikt over måneden, kanskje på en side hvor du har viktige datoer og lignende. 

Denne måneden har jeg også en oversikt over oppgavene til Hobbykunst sitt påskemaraton, husk å bli med. Du finner oppgavene og reglene her(gruppe på Facebook).

Har du spørsmål rundt planning? Ikke nøl med å ta kontakt - det er flere på Hobbykunst som kan hjelpe deg der. 

Alt innen planning finner du her.


Ha en fortsatt god påske!

- DT Tine -


You May Also Like

0 kommentarer