Siste innspurt av P13-kort

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, og i dag har jeg den siste håndfullen med 4 bar-kort jeg lagde av Happy birthday-kolleksjonen til P13. Du kan finne de andre kortene jeg har laget av denne serien her, her og her


Her har jeg brukt en die fra Papirdesign til å stanse ut i hvitt og lime på bakgrunnen for å få litt interesse og struktur. Kaninen er satt på 3D-puter, det samme er tekststripa, som forøvrig er stemplet med et stempel fra Bitty Bears-platen til My Favorite Things. Jeg har klippet ut en litt mindre kanin og limt inni kortet. 


På dette kortet har jeg brukt en rektangeldie fra My Favorite Things til å stanse ut mønsterarket jeg har brukt på bakgrunnen. Motivet er som vanlig satt på 3D-puter, og også her er tekststripen fra MFT og satt på 3D-puter. Dottene jeg har pyntet med kommer fra Papirdesign. 


Her har jeg dekket hele kortbasen med et av mønsterarkene i serien. Teksten jeg har embosset kommer fra Pawty Time-settet til My Favorite Things. Krystallene er fra Little Things from Lucy's Cards. 

Denne elefanten med ballonger er muligens favoritten min blant dagens kort. Jeg har brukt deler av en die cut bak elefanten så han ikke "flyter" og for å lage litt interesse i bakgrunnen, og både elefanten og tekststripen er satt på 3D-teip. Krystallene kommer fra Pretty Pink Posh. 


Siste kort ut i dag, og siste av de 22 (!) kortene jeg lagde med arkene i denne serien. Her har jeg brukt en rektangeldie fra MFT til bakgrunnen, og en die fra Papirdesign stanset ut i hvitt tvers over midt på kortet. Teksten er fra Bitty Bears-settet til My Favorite Things, og paljettene er fra Little Things from Lucy's Cards. 

Disse produktene er brukt på dagens kort. 

P13 - Happy Birthday - 04
My Favorite Things - A2 Stitched Rectangles STAX Set 2
Papirdesign - die Rutedies PD19010
Papirdesign - die Strikk PD18401
Papirdesign - die Sirkel og stjerner PD 17321
Papirdesign - dotter


You May Also Like

0 kommentarer