Flere bursdagskort

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med enda flere bursdagskort laget med arkene i Happy Birthday-serien til P13. Jeg lagde så mange da jeg først satte i gang at jeg ikke hadde noen mulighet til å få alle kortene inn i ett innlegg, så jeg har delt dem opp. Det første innlegget med disse kortene finner du her, og innlegg nummer to her. Etter dette blir det nok ett til, men da er jeg ferdig med disse. 


Jeg starter med et liggende kort i dag. Her dekket jeg hele kortbasen med 01-arket og brukte gutten fra 02-arket i serien. Teksten er stemplet på en turkis bit av 03-arket og kommer fra Pawty Time-stempelsettet til My Favorite Things. Jeg har brukt en vimpeldie fra Papirdesign og stanset ut i hvit kartong og pyntet med paljetter fra Little Things from Lucy's Cards. 


På dette kortet har jeg også dekket hele kortbasen, denne gangen med 04-arket. Motivet kommer fra 02-arket, og jeg har stanset ut rutedie fra Papirdesign fra 05-arket. Teksten kommer fra Mathia design og krystallen fra Pretty Pink Posh. 


Dette kortet er ganske likt det forrige, men her har jeg stanset ut rutedieen fra 01-arket og jeg har ikke brukt et heldekkende panel på fronten. Motivet kommer fra 02-arket, og teksten er fra stempelsettet Bitty Bears fra My Favorite Things. Jeg har pyntet med regndråper fra Crystal-kolleksjonen til Little Things from Lucy's Cards. 


Denne elefanten med is kommer fra 02-arket. Her har jeg igjen brukt 04-arket til å dekke kortbasen. Jeg har stanset ut hullmønsteret fra 06-arket. Teksten kommer fra Bitty Bears-settet til My Favorite Things, og paljettene kommer fra Little Things from Lucy's Cards. 


Dagens siste kort. Motivet er fra 02-arket, hullmønsteret stanset ut fra 05-arket. Også her har jeg brukt tekst fra Bitty Bears-settet til My Favorite Things. Krystallene kommer fra Pretty Pink Posh. 

Følgende produkter er brukt på dagens kort. 



You May Also Like

0 kommentarer