Tid for feiring

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, jeg har noen bursdagskort å dele. Disse er i samme stil som de jeg viste i mitt forrige blogginnlegg (her). Jeg lagde en hel haug i løpet av en helg, og jeg har enda flere å dele. I dag også er kortene i 4 bar-størrelse og med arkene i Happy Birthday-serien til P13. 

Først ut er dette kortet. En liten partybjørn klippet ut fra 05-arket i Happy Birthday-serien til P13 og satt på 3D-teip. Hullmønsteret bak er stnset ut med 01-arket i samme serie med en hullmønsterdie fra Papirdesign. Den embossede teksten kommer fra Bitty Bears-platen til My Favorite Things, stemplet på en turkis bit av 03-arket. Kortet er veldig enkelt pyntet med paljetter. 

Kort nummer to for i dag har en mus på en enhjulssykkel fra 02-arket, heldekkende bakgrunn laget av 05-arket og tekststripe fra 03-arket. Teksten på dette kortet kommer fra Pawty Time-settet til My Favorite Things, og bakgrunnsdieen her er også fra Papirdesign. Har brukt den samme typen paljetter på dette kortet som det første. 

Jeg er litt usikker på om dette er en katt eller en tiger, mn uansett er den fra 02-arket, og det samme er bakgrunnen med prikkene (det er baksiden av det samme arket). Teksten er fortsatt stemplet på 03-arket og kommer fra Bitty Bears-platen til My Favorite Things. Her har jeg brukt gjennomsiktige dråper som pynt. 

En sirkuskatt fra 05-arket og teksten embosset på 03-arket på dette kortet. Hullmønsterdieen fra Papirdesign er stanset ut i den samme hvite kartongen som kortbasen er laget av, og også her har jeg pyntet med paljetter som på dagens første to kort. 

Dagens produktliste er som følger: 

Papirdesign - die Hullmønster PD17320
Papirdesign - die Chevron PD19299


You May Also Like

0 kommentarer