Takk

by - 12:46

 Noen ganger så er det så fint og lage takkekortene selv. Dette kortet lagde jeg til mine kollegaer for å takke for oppmerksomheten jeg fikk når jeg nylig fylte rundt år. 


Det er så mye flotte dieser å få kjøpt på Hobbykunst.  Og jeg har lagt min elsk på dette settet fra Studio Light som jeg har brukt på takkekortet mitt. Så det blir flere lignende innkjøp i nærmeste fremtid. 

Har trykt ut selve kortet og panelene med diesene fra settet. Dekorert med bilde. du får kjøpt så masse fine ark med motiver du kan bruke. Ellers har jeg brukt blomster og andre små dieser jeg har liggende som bladene og alfabetet hvor jeg har trykt ut takk. Tilslutt tredde jeg i et tynt silkebånd i hullene og festet en blomstercharm på. 
Har også stanset ut panelene inni kortet med dies settet og dermed også dekorert inni kortet.

DT Janne





You May Also Like

0 kommentarer