Blomsterring med Heartfeltblomster

by - 10:00


Det er en stund siden jeg kjøpte Classic Rose Heartfelt settet mitt.  Jeg har kjøpt stempel, dies og 3D embossingfolder. Settet koster litt i innkjøp, men dette settet har jeg brukt så mye at det er verd pengene. Ofte bruker jeg blomstene på kort, layouter og 3D prosjekter. Her har jeg tatt utgangspunkt i blomstene og en broderiring fra Rayher og laget en liten ring med blomster.



Det er hovedsakelig Classic Rose sitt blomstersett som er brukt her, men litt inspill fra enkelte andre blomster og blonder.


Broderirammen kan du få i 17 og 23 cm og kan brukes til en stor mengde med ulike prosjekter. Her kan du også lage en LO eller en drømmefanger med basis i rammen.




Blomstene fra Classic Rose settet er veldig anvennelige og kan settes sammen på et utall av forskjellige måter. Fra vanlige roser, til flatere blomster med pollenknapper i ulike farger, eller små perler i midten. Enkle blomster med en pollenknapp i midten er også fine av de minste blomstene i settet.

Scrappehilsen fra Kirsten



 

You May Also Like

0 kommentarer