Boks til hjertesjokolade med mal

by - 10:00

Å gi bort en dekorert eske med Melkehjerter i er koselig, og her har jeg lagd en variant med et Easel card på toppen. 


Malen er her: 


Selve skuffen har jeg lagd med doble vegger for at den skal bli stødigere. 



Ta lim på de små firkanta flappene og lim sammen boksen i hjørnene først. 




Når alle hjørnene er limt sammen så tar man lim på den ytterste delen av flappen og bretter ned




Deretter kutter jeg en bit kartong etter mål som står lengre opp i posten. Dette blir bunnen på omslaget til skuffen. 


Og den avlange delen kuttes og scores etter mål som står lengre opp. 


Jeg legger på lim på de to ytterste flappene og limer fast den andre biten 


og så blir det omslag til skuffen







Jeg tar å lager et Easel card bassert på målene av ferdig eske. Tar alltid å dobbelsjekker målene før jeg kutter til riktig bredde og lengde. Dekorerer kortet på utsiden og innsiden før jeg limer på toppen på boksen. 

Arket jeg har brukt er fra denne blokken fra Crafters Companion - det er min nye favorittblokk for tiden. Mange flotte diecuts er det i blokken i tillegg. 


Stemplene er fra Mathia Design. 





Skrivefeltet er laget med en dies fra StudioLight




Limte ark på innsiden av skuffen 



her er bilde av en blå variant som jeg har lagd fra samme blokken med papir






You May Also Like

0 kommentarer