Gaveboks

by - 10:00

 Til påske så lagde jeg en boks for å ha vaffelmix, kakao og Kvikk-lunsj i, men den boksen kan man fylle med andre ting. Jeg har laget en litt sommerlig variant som kan brukes til en venninnegave, bursdagsgave eller også til konfirmant. 

Link til opprinnelig blogginnlegg hvor malen ligger er her

Et lite tips angående kartong for bokser - jeg bruker glatt kartong for den er lettere å score og den brekker ikke hvis du scorer på samme måte som annen kartong som har mønster. Jeg bruker ofte denne hvite glatte Bazill kartongen. Jeg bruker også ofte flytende lim når jeg monterer esker da det er enklere å justere hvis man er uheldig å lime litt skjevt. 

Arkene jeg har brukt er fra denne blokken til Crafters Companion

Dies er fra Papirdesign og StudioLight

For you teksten er fra Rayher



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer