Ha en fantastisk dag!

by - 09:00

 Min tur til å blogge igjen i dag. Og i dag har jeg laget kort med dieser og sjablonger.


Begynte med å trykke ut blomstediesen. Fra denne  diesen, hvor jeg også har brukt sommerfugldiesen. La blomsten på ett hvitt ark og brukte den som en sjablong. Svertet med Distress Oxide  kitsch flamingo og chipped sapire. Dermed ble blomsten hvit med fin bakgrunn. Tok så en sprut med denne sprayflasken for å få dråpeefekt på bilde. På sommerfuglen tok jeg rester fra bakgrunnen jeg allerede hadde og la på en reste sjablong og fikk den mønstret.  Kantet den med Stickles glitterlim. Tok så et nytt ark og lagde en ny bakgrunn med Oxide. La på blomstersjablongen fra dette settet her. 
Så nok en gang stanset jeg en liten banner med rester av bakgrunnen jeg har laget med den minste diesen her. Stemplet på med en av tekstene på denne platen. Den hvite rammen lagde jeg ved hjelp av to sirkeldieser jeg satte samme i ønsket størrelse. Du finner diesen her. Og kortbasen er kartong.
Og da er det bare å sette sammen og pynte med littBling.


DT Janne











 



 


You May Also Like

0 kommentarer