Happy birthday

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med det jeg vil si er et meget enkelt bursdagskort. Motivet kommer fra stempelsettet Pawty Time fra My Favorite Things og ble faktisk fargelagt i fjor. Noen ganger tar det rett og slett litt tid fra motiver fargelegges til de omsettes til kort. 


Opprinnelig hadde jeg fargelagt motivet sånn ca midt på et panel på størrelse med kortfronten min (4 1/4 x 5 1/2"), men da jeg satte meg ned for å lage kortet ville jeg ha motivet mer mot det ene hjørnet, så jeg brukte en die med juksesøm rundt kanten fra My Favorite Things til å stanse det ut til et panel med motivet i hjørnet. 

Jeg limte et turkist mønsterark på en turkis kortbase og bestemte meg for å bruke 3D-teip bak motivet for litt dimension. Øverst i motsatt hjørne av motivet plasserte jeg resten av elementene mine. Jeg liker å samle ting mest mulig, uttrykket blir så rotete hvis alt er spredd. 

Jeg har brukt mesteparten av en minikakeserviett nederst, så et finérord fra Studio Calico som sammen med den embossede stripen under utgjør hilsenen på fronten av kortet. Til slutt limte jeg på noen dotter fra Sea Shore-pakken til Altenew. 

You May Also Like

0 kommentarer