Juli-planning

by - 15:39

Bare noen dager igjen så er vi i JULI. De fleste har vel allerede planlagt ferien sin allerede. Men er du som meg ute i siste liten er det greit å ha denne flotte planneren fra Hobbykunst og Rayher Planner for hånd og plotte inn ferien eller andre ting du skal ha gjort.



 
På forsiden av julimåneden har jeg brukt et mønsterpapir jeg liker godt og som jeg synes passer godt til en sommermånede. Og satt på en klistremerke med en fin tekst. 


Arket før månedsoversikten er det en tomt linjert ark. Her har jeg denne valgt å legge ferieplanene mine når jeg kommer så langt.



I månedsoversikten hadde jeg nå lyst til å prøve ut noe nytt. Lagde en blomstebakgrunn ved hjelp av stensil og brukte denne. Det er så mye fine stensiler og velge mellom.



I ukeoversiktene har jeg pyntet med diverse Washi-tape og diverse klistremerker.









Da er hele juli klart til å bare fylle inn. Og med dette ønsker jeg dere en riktig god sommer/ferie!

Klem fra DT Janne

You May Also Like

0 kommentarer