Missing you

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag. Visste du at Hobbykunst fører stempler fra hÄnglar & Wings? hÄnglar har produsert stempler siden 2001, så de er drevne i bransjen. I dag har jeg et kort å vise med Bästa Vänner-settet fra hÄnglar. 

Jeg bestemte meg for å lage en typisk Elin-kort, også kjent som clean and simple cluster-kort. Jeg stemplet motivet i Extreme Black blekk fra My Favorite Things på en bit X-Press It blending card og fargela med Copics, før jeg brukte en die fra My Favorite Things til å stanse ut panelet med en fin sømkant rundt. Jeg limte panelet rett på kortbasen og satte i gang med å lage cluster. 


Jeg digger å lage disse klasene med utstansede mønsterarkrester. Her har jeg brukt rester som er så gamle at produsentene ikke har eksistert på årevis. Da jeg startet med å lage kort ble det stort sett lag på lag-kort med mye mønsterark, nå har jeg en helt annen stil, men jeg har jo ikke hjerte til å kaste alle mønsterarkene mine, så jeg bruker dem til disse klasene og til å lage konvolutter av. Bunkene mine minker sakte, men sikkert. Teksten jeg har embosset i hvitt kommer fra samme stempelplate som jenta, og jeg har brukt dotter fra Altenew til å pynte med. 

You May Also Like

0 kommentarer