Takk

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med mitt aller siste blogginnlegg for Hobbykunst. Jeg har ingen planer om å slutte å lage kort, men nå som ting begynner å komme tilbake til normalen kommer også behovet for å kutte ned litt på antall designteam. Jeg kan fortsatt finnes på min egen blogg Papirmølla og på Instagram @elinheve. Jeg ble med på HK-teamet for å fargelegge, men dagens kort er faktisk uten fargelegging. 


Enkle kort har blitt min greie, jeg liker kortene ryddig og uten for mye stæsj. På dette kortet har jeg kun brukt kartong, to dies fra My Favorite Things, et stempel, også fra MFT og tre paljetter fra Pretty Pink Posh. Det enkle er ofte det beste. 


For at den hvite die cuten skulle vises selv om bakgrunnen med alle kvadratene er litt travel stanset jeg den ut i fire lag hvit kartong og limte oppå hverandre. Dimensjonen gjør at teksten ikke forsvinner i bakgrunnen. Stripen med den embossede teksten har også flere lag kartong bak for å støtte opp og gi dimensjon.


Takk til alle som har latt seg inspirere av det jeg har laget her denne tiden, dere er de beste! 

You May Also Like

0 kommentarer