Julekalender 21. desember - Toffifee enkel og dobbel eske

by - 09:00

 Av og til er ikke en eske med Toffifee nok, så her har jeg lagd mavebelte til 2 bokser. Malen ligger rett under bildene. Jeg har brukt følgende produkter: 

Ark fra Papirdesign, JuleønskerHimmel blå

God jul dies fra Papirdesign 

snøfnugg 

Glittertape 




Her er en enkel Toffifee eske med juleark fra Studio Light, der Franca har brukt selve motivet på arket som hovedmotiv - Studio Light "Ultimate Winter 92". Varm drikke og sjokolade passer jo ypperlig sammen, så da har hun bare lagt til litt die-cuts fra dies settet "Winter birds" fra Rayher og Juleklem-dies fra Papirdesign (dessverre utsolgt på nåværende tidspunkt).






Jeg har laget et enkelt Toffifee mavebånd hvor jeg nok en gang har brukt ark og decoupage die cuts fra Dovecraft. Jeg har også brukt bling fra Papermania som litt ekstra pynt, det gjør seg alltid med litt bling til jul.


- DT Tine -




Mal til dobbel Toffifee

Kutt kartongen i 17,5  cm x 30,5 cm. Score på 7 cm - 11 cm - 22 cm - 26 cm




Mal til enkel Toffifee

Kutt kartong i størrelsen 17,5 cm x 30,5 cm. Score på 7,5 cm - 9,5 cm - 20,3 cm - 22,3 cm. 












You May Also Like

0 kommentarer