Julekalender 22. desember - After Eight med magebånd

by - 09:00

  Her har jeg laget et mavebelte for en liten After Eight boks. En rask gave å lage om man trenger noe i full fart. Jeg har brukt av Papirdesigns nye kolleksjon av juleark og har brukt følgende 3 ark

Romjulsdrøm, JuleønskerFull fart i svingen

Klistremerke

Rayher dies




DT Sissel


Som Sissel Anita skriver så er mavebånd til after eight raskt å lage. Dette er min siste post før jul, jeg har laget 5 forskjellige ting alle med samme mønsterark og decoupage sett fra Dovecraft sin Winter Wonderland serie. Her får man mye for pengene.


God jul!

- DT Tine -

Mal:

Kutt en bit kartong som er 13,5 cm x 25,6 cm 
Score på 2 cm - 7,9 cm - 13,8 cm - 19,7 cm 
Kutt 4 biter med scrappepapir som er 8,7 cm x 13,3 cm




After Eight mavebelte nr. 3

Som både Sissel Anita og Tine skriver over er dette både enkelt og raskt å lage om du skal lage noe i en feil. Brukte malen du ser over her.


Her har jeg brukt dette flotte mønsterarket fra Crate Paper. For å ta igjen mønsteret på arket har jeg brukt denne diesen fra Papirdesign. God jul diesen er denne fra Papirdesign. Barnålene er fra denne
diesen fra Studio Light.

DT Janne


You May Also Like

0 kommentarer