Julekalender 7. desember - snopkiste

by - 09:00

Snopkiste er gøy å gi bort som en liten tilleggsgave til f.eks et gavekort! Her har Franca laget en snopkiste med Tvist sjokolade, der hun har brukt mønsterpapir fra Maja Design "Merry and Bright" og "Sparkle". Diesen som er brukt til et slags håndtak er fra Simple Creative "Holly Christmas dies", mens egentlig så holdes esken sammen med en magnet. "God jul"-dies er fra Papirdesign.



Her er malen som Franca har lagd








 Hei, Tine her, Jeg har laget en snopkiste med mal til base herfra. Jeg har brukt Bazzill white, her trenger man ikke 12x12 og kan fint bruke de arkene som er litt mindre. Mønsterarket er fra Dovecraft sin Winter Wonderland 8x8 blokk, og så har jeg pyntet med diecuts fra Decoupage blokken i samme serie. Denne serien vil dere se på de fleste av mine juleprosjekter, de er så fine og alle ark og pynt passer sammen. Det finnes mange produkter i denne serien, du finner alt her.

På bloggposten hvor jeg fant malen har de brukt en dies for å lage selve kisten, så jeg måtte lage en egen mal på dette. Ta en kartong bit på 16x3 cm, og scor på 4 og 12 cm på langsiden. Dette blir basen på kisten. Så trenger du 4 biter som er 10x1,5 cm, disse scores på 1 og 9,5 cm. Disse limes så som sider på kisten. Jeg har brukt magnet som lukkemekanisme, husk å lime disse på basen før mønsterarket.



- DT Tine -

You May Also Like

0 kommentarer