Te-dispenserboks

by - 10:00

 

Jeg lagde en mal til en te-dispenserboks i julekalenderen (14. desember) i fjor, og nå har jeg lagd en med Maja Design ark for at den kan stå fremme hele året. 

Malen finner du i bloggposten her





Litt mere info om hvordan jeg har lagd den: 

Kutter til kartongen til boks og lokk først, og begynner å lime på ark både utvendig og innvendig før jeg limer sammen boksen. Gjør det litt enklere å måle til arkdelene. 

Limer på sidene først utvendig og så deretter innvendig (tok bilde før jeg hadde limt på alle delene). Venter med den biten som skal limes i bunnen til esken er limt sammen. 


Tar lim på de små flappene og limer fast med bunnen - liker helst lim når jeg lager bokser for å få justert litt før limet tørker.  




Til slutt tar jeg lim på den aller minste flappen og limer forsiden av boksen. 


Produkter som jeg har brukt er: 

Rayher kraft kartong
Maja ark til utsiden
Maja ark til lokk og innsiden
Docraft sommerfugler
Docraft halvperle
Rayher granbar dies

Håper flere har lyst til å lage denne boksen å gi bort i gave, eventuelt også en til deg selv. Jeg kommer til å lage flere av disse som gaver til venninner

DT Sissel Anita





You May Also Like

0 kommentarer