Utradisjonelt valentinskort

by - 10:00

 Denne gangen har jeg strukket meg litt utenfor komforsonen min og laget et litt humoristisk valentinskort. Utfordringen fikk jeg av Connie på Hobbykunst - lage noe med Valentine og Studio Light #5 Marlene´s world


Arket har en litt mer typisk Art Journal stil, som ikke har drevet så mye med. Men morsom utfordring uansett. Morsom for meg, fordi det er å tenke veldig utenfor boksen. Det liker jeg.







Motivet med luftballongen er klippet ut av arketx Studio Light #5 Marlene´s world. Arket er også brukt som bakgrunnsark på kortet. Her er ballongen festet med 3D puter på bakgrunnen, for å gi kortet litt dybde.




Jeg var egentlig på utkikk etter litt morsomme sitater til kortet. Det endte på teksten med å sende noe, da den passet litt til motivet med luftballongen. Teksten er skrevet ut med printer. Hjertene er fra noe av mitt første scrappeutstyr som jeg kjøpte for 15 år siden.


Scrappehilsen fra Kirsten

You May Also Like

0 kommentarer