Holder for Mathia stempler

by - 10:00

 Nå kommer jeg til å bruke de nye Mathia stemplene mye fremover og for å ha litt mere kontroll på de så har jeg laget en holder til de - type tidskriftholder i litt mindre format. Denne kan stå på pulten uten å ta opp for mye plass. Malen kommer lengre ned i bloggposten

Jeg har brukt ark fra denne blokken fra Craft Consortium og siden jeg har planer om å lage flere så har jeg bare limt et hjerte på ryggen og ikke pyntet noe mer. 


  


Kutt to biter kartong i størrelsen 17 cm x 21 cm. Begge bitene skal scores på samme sted. 
I bredden scores de på 4 cm og 16 cm, og i høyden scores de på 4 cm i den ene enden. 

Bitene skal kuttes litt forskjellig så det er bilde på del 1 og del 2. 
For å lage skrå så mål 8 cm fra scorelinjen i bunnen og tegn opp skrålinjen. Kutt med saks eller skjærebrett sånn at du får to biter som bildet under malen. Og kutt inn i bunnen hvor det er merket med oransje linjer og det feltet som er merket med grått kuttes vekk
Den delen som er 1 cm limes sammen med den delen som er 4 cm bred. Bunnen limes sammen til slutt




Jeg har laget en rosa variant som kommer til å stå på Hobbykunst


 

















You May Also Like

0 kommentarer