Påskebinderskort

by - 10:00

 Driver å rydder litt på hobbyrommet mitt og da dukket det opp en del store binders. Binderskort var jo populære her en stund, men jeg er litt treg av og til så det er først nå at jeg har fått litt dilla på de. Store binders finner du i nettbutikken her

På de kortene jeg har lagd så langt har jeg brukt bare rester og det er en flott måte å bli kvitt litt av de på. Her er en rest fra et Maja Design ark. Kutter en remse som er litt over halve bredden på bindersen og klipper til et hakk i ene enden. Limer fast med flytende lim over bindersen. Til dekor her har jeg brukt dies fra Studio Light. Bladet er også derfra. Blomsten er tredekor fra Rayher. Stemplet er fra Vårplata til Mathia Design. 


På baksiden har jeg stanset ut et skrivefelt fra en dies fra Studio Light



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer